2015. augusztus 27., csütörtök

Project

Nemrég rátaláltam egy érdekes cikkre, melyben arról van szó, hogy egy pár nő kitalálta, ők egy teljes évig ugyan azt a ruhát fogják hordani minden nap. Vagy aki 33 db ruhával kibírja fél évig. Nos, ez mind szép és jó, mivel nem túl pénztárca barát mikor már kifolyik a sok ruha a szekrényünkből. De azt is tudom, hogy én erre nem lennék képes. Sokszor próbáltam már megszabadulni rengeteg ruhadarabomtól, de aztán mindig visszakerültek a helyükre.
Ezért én ezt a kezdeményezést egy kicsit megfordítanám: Mi lenne, ha minden ruhadarabodat elkezdenéd hordani? Szerintem ők is hálásak lennének, hogy nem csak a szekrényben porosodnak. És így legalább nem lenne az az érzésed sem, hogy nincs mit felvenned, vagy nem etetnéd a molyokat, ráadásul még változatos is lennél :)
Úgy döntöttem, kipróbálom, és minden nap más-más ruhát veszek fel. Ez egy project, amit szeptember 7-től tervezek elkezdeni, és amit minden nap dokumentálni fogok Nektek. Remélem ezzel sokatokat meggyőzlek és ahelyett, hogy kidobnátok vagy foszlani hagynátok szegény darabjaitokat, mind a kedvencetekké válik! :)

Egyébként azt a bizonyos cikket itt olvashatjátok:Vous.hu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése