2014. június 30., hétfő

Üdv az én kis világomban

Üdvözlök minden kedves idetévedtet!

Már egy jó ideje gondolkodtam egy blog létrehozásán. Nem újdonság számomra a blogolás, de eddig csak kisebb fanficiket láthattatok tőlem, sajnos azok sem lettek befejezve^^"
Most viszont arra gondoltam, hogy ezen az oldalon megosztom Veletek személyes véleményem, tapasztalataim és gondolataim. Mint a blog címe is mutatja "Fény az alagút végén" egy kis segítséget szeretnék nyújtani azoknak, akik úgy érzik szükségük van rá, és persze Magamnak is. :)
Néha mindenki úgy érzi, hogy elveszett, a gödör legaljára került, hogy már nincs Remény. Van egy jó hírem: Remény mindig van! Csak tudni kell belekapaszkodni, tudni kell meglátni a Fényt minden apró vagy épp nagyobb mélypont közepén is!

De nem csak a lelki bánatok kerülnek ám ide ki, hanem pár alkotásomat, irományomat is szeretném Veletek megosztani. A zene sem áll távol tőlem, de abban még sajnos nagyon kezdő vagyok, így nem biztos, hogy összejön, de ha kitartó vagyok, szeretném megmutatni Nektek gitár covereimet is. Valamint most a fejembe vettem, hogy a fotózást is kipróbálom, így nemsokára (amint sikerül beruháznom álmaim fényképezőgépére) képeket is láthattok Tőlem^^

Ha kérdésetek van, esetleg szeretnétek valamiben segítséget kérni, nyugodtan írjatok, kérdezzetek! :D
Az oldal még nagyon kezdő stádiumban van, ezért szíves elnézéseteket kérem, de addig is terjesszétek és minél több barátot, ismerőst, rokont hívjatok meg ide :D

Nem sokára találkozunk: Timcsó^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése