2014. július 27., vasárnap

Reloaded

Igen-igen... Az utóbbi két hétben kissé eltűntem, mostanában sűrű a nyaram, de élvezem! Egy hetet táborban töltöttem, ami nem volt eseménytelennek mondható, majd egy kis fesztivál is becsúszott. Közben persze megint pofára ejtettek, de az élet megy tovább! Plusz legalább van egy új fogadalom is.^^

Na de a lényeg... Mivel úgy látom, nem igen látogatjátok az oldalt, kitaláltam valamit!
Most Rajtatok a sor, hogy megmutassátok, Ti is tudtok alkotni valamit! Arra gondoltam, ha van valami, amit szívesen megmutatnátok a többieknek, de nincs bátorságotok hozzá, vagy csak lusták vagytok blogot csinálni neki, vagy bármi hasonló, küldjétek el nekem, én pedig feltöltöm Ide!
Lehet az egy vers, novella, rövidebb történet, vagy akár általatok festett, rajzolt kép, vagy fénykép. Bármi, amit megosztanátok a nagyvilággal!
Nem fogok válogatni, amit kapok, feltöltöm, szóval csak bátran! :D
Erre az e-mail címre várom az alkotásokat: k.timcso07@gmail.com

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése